داستان موفقیت

گوشی‌شاپ از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه e-commerce و فروش کالاهای دیجیتال به خصوص گوشی‌های موبایل در کشوره. سرچیا از شهریور 1400 افتخار همکاری با این مجموعه برای ارائه سرویس سرچ رو داشته. در مصاحبه‌ی اخیری که با تیم مجرب گوشی‌شاپ داشتیم در مورد نتایج این همکاری به صحبت پرداختیم.

به گفته دکتر حمداله‌زاده، مدیرعامل گوشی‌شاپ، با استفاده از سرویس سرچیا، چالش‌های نگهداری و ارتقا سرویس سرچ قبلی مجموعه، الستیک سرچ، کاملا مرتفع شد. همچنین مدل قیمت‌گذاریِ pay as you go سرچیا کمک کرد تا در مدت کوتاه، بازدهی هزینهِ انجام شده رو ارزیابی کرده و از به‌صرفه بودن اون اطمینان حاصل کنند. درضمن پیگیری و همراهی تیم سرویس سرچیا در مراحل مختلف رو از نقاط قوت سرچیا ذکر کردند.

مهندس دالوند، مدیر محصول گوشی‌شاپ از افزایش 46 درصدی نرخ تبدیل خودشون و کاهش جستجوهای بدون پاسخ به زیر 1 درصد خبر دادند که کاملا رضایت‌بخش بوده. همچنین مهندس ترابی عضو تیم فنی گوشی‌شاپ، پیاده‌سازی و مهاجرت به سرچیا رو فرایندی ساده توصیف کردند.

در این ویدئو خلاصه‌ای از این مصاحبه رو می‌تونید مشاهده کنید:

 

مشکلات و راه حل ها

سرویس های دریافتی

جستجو

سرچیا با بهره‌گیری از موتور پردازش زبان فارسی کارآمد خود و استفاده از روش‌های نوین رتبه‌بندی، در بدو شروع کار قادر خواهد بود تا نرخ تبدیل را به‌صورت قابل‌توجهی افزایش دهد. سرچیا با فراهم آوردن یک جستجوی کارآمد، سریع و هوشمند که به سادگی و با شفافیت …
اسکرول به بالا